• Van Goedhout
  • Werkwijze
  • Klanten
  • Prijzen
  • Over
  • Contact
Volg ons op Instagram
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊 Me Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊

Meestal kennen mensen ons van de eettafels.
Maar we maken ook salontafels, picknicktafels, vergadertafels, en soms… een tafel voor de allerkleinsten.

Een kleine tafel voor in de woonkamer waar geknutseld, gespeeld en getekend kan worden.
Een eigen plek voor kinderen. Stevig genoeg om op te bouwen, te kleuren en te spelen.

En tegelijk mooi genoeg om gewoon te laten staan.
Ook deze is gemaakt van hetzelfde gerecycled hout met een verhaal.

Met vandaag een nieuwe tekening van Fien erbij.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Stuur ons gerust een bericht.

📷 @studiosijs 

#houtmeteenverhaal 
#hergebruikhout
#circulairontwerp
#maatwerkmeubel
#gemaaktinheerlen
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊 Me Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊

Meestal kennen mensen ons van de eettafels.
Maar we maken ook salontafels, picknicktafels, vergadertafels, en soms… een tafel voor de allerkleinsten.

Een kleine tafel voor in de woonkamer waar geknutseld, gespeeld en getekend kan worden.
Een eigen plek voor kinderen. Stevig genoeg om op te bouwen, te kleuren en te spelen.

En tegelijk mooi genoeg om gewoon te laten staan.
Ook deze is gemaakt van hetzelfde gerecycled hout met een verhaal.

Met vandaag een nieuwe tekening van Fien erbij.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Stuur ons gerust een bericht.

📷 @studiosijs 

#houtmeteenverhaal 
#hergebruikhout
#circulairontwerp
#maatwerkmeubel
#gemaaktinheerlen
Ook je eigen hout is welkom! Omdat we inmiddels Ook je eigen hout is welkom! 

Omdat we inmiddels veel mooi en betekenisvol hout in onze opslag hebben zou je bijna vergeten dat we ook jouw eigen hout kunnen verwerken 🙂

De oude tafel van je ouders of grootouders, of gewoon een mooie plank die al jaren op zolder staat. 

Heb je hout met betekenis en ben je benieuwd wat mogelijk is, loop gerust een keer bij ons binnen of DM je idee! 

#houtmeteenverhaal #vanoudnaarnieuw #hergebruikthout #circulairmeubel #gemaaktinlimburg #dierbaarhout @studiosijs
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊 Me Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊

Meestal kennen mensen ons van de eettafels.
Maar we maken ook salontafels, picknicktafels, vergadertafels, en soms… een tafel voor de allerkleinsten.

Een kleine tafel voor in de woonkamer waar geknutseld, gespeeld en getekend kan worden.
Een eigen plek voor kinderen. Stevig genoeg om op te bouwen, te kleuren en te spelen.

En tegelijk mooi genoeg om gewoon te laten staan.
Ook deze is gemaakt van hetzelfde gerecycled hout met een verhaal.

Met vandaag een nieuwe tekening van Fien erbij.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Stuur ons gerust een bericht.

📷 @studiosijs 

#houtmeteenverhaal 
#hergebruikhout
#circulairontwerp
#maatwerkmeubel
#gemaaktinheerlen
Ook je eigen hout is welkom! Omdat we inmiddels Ook je eigen hout is welkom! 

Omdat we inmiddels veel mooi en betekenisvol hout in onze opslag hebben zou je bijna vergeten dat we ook jouw eigen hout kunnen verwerken 🙂

De oude tafel van je ouders of grootouders, of gewoon een mooie plank die al jaren op zolder staat. 

Heb je hout met betekenis en ben je benieuwd wat mogelijk is, loop gerust een keer bij ons binnen of DM je idee! 

#houtmeteenverhaal #vanoudnaarnieuw #hergebruikthout #circulairmeubel #gemaaktinlimburg #dierbaarhout @studiosijs
Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een productietijd van ongeveer 8 weken.

Maar deze tafel staat er al, hij is al klaar. En dat heeft voordelen 😃 Je ziet precies wat je krijgt. Geen onzekerheid over kleur, vorm of uitstraling.

Dus geen risico en niet wachten.

De tafel is gemaakt van prachtig bronsgroen eikenhout uit Limburgse kerkbanken en heeft een rustige, eigentijdse uitstraling die in veel interieurs past.

Afmetingen
2250 mm lang 
920 mm breed 
750 mm hoog
Prijs: €2950, gratis thuis bezorgd

Direct leverbaar en te bezichtigen in ons atelier. 

Nieuwsgierig? Stuur ons gerust een bericht voor meer informatie of een afspraak.

( 📷 @studiosijs )

#eettafel #uniekemeubels #duurzaamdesign #hergebruiktmateriaal #circulairondernemen #womanmade #woodworking
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊 Me Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊

Meestal kennen mensen ons van de eettafels.
Maar we maken ook salontafels, picknicktafels, vergadertafels, en soms… een tafel voor de allerkleinsten.

Een kleine tafel voor in de woonkamer waar geknutseld, gespeeld en getekend kan worden.
Een eigen plek voor kinderen. Stevig genoeg om op te bouwen, te kleuren en te spelen.

En tegelijk mooi genoeg om gewoon te laten staan.
Ook deze is gemaakt van hetzelfde gerecycled hout met een verhaal.

Met vandaag een nieuwe tekening van Fien erbij.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Stuur ons gerust een bericht.

📷 @studiosijs 

#houtmeteenverhaal 
#hergebruikhout
#circulairontwerp
#maatwerkmeubel
#gemaaktinheerlen
Ook je eigen hout is welkom! Omdat we inmiddels Ook je eigen hout is welkom! 

Omdat we inmiddels veel mooi en betekenisvol hout in onze opslag hebben zou je bijna vergeten dat we ook jouw eigen hout kunnen verwerken 🙂

De oude tafel van je ouders of grootouders, of gewoon een mooie plank die al jaren op zolder staat. 

Heb je hout met betekenis en ben je benieuwd wat mogelijk is, loop gerust een keer bij ons binnen of DM je idee! 

#houtmeteenverhaal #vanoudnaarnieuw #hergebruikthout #circulairmeubel #gemaaktinlimburg #dierbaarhout @studiosijs
Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een productietijd van ongeveer 8 weken.

Maar deze tafel staat er al, hij is al klaar. En dat heeft voordelen 😃 Je ziet precies wat je krijgt. Geen onzekerheid over kleur, vorm of uitstraling.

Dus geen risico en niet wachten.

De tafel is gemaakt van prachtig bronsgroen eikenhout uit Limburgse kerkbanken en heeft een rustige, eigentijdse uitstraling die in veel interieurs past.

Afmetingen
2250 mm lang 
920 mm breed 
750 mm hoog
Prijs: €2950, gratis thuis bezorgd

Direct leverbaar en te bezichtigen in ons atelier. 

Nieuwsgierig? Stuur ons gerust een bericht voor meer informatie of een afspraak.

( 📷 @studiosijs )

#eettafel #uniekemeubels #duurzaamdesign #hergebruiktmateriaal #circulairondernemen #womanmade #woodworking
Woonmagazine gezocht 😄 Wat begon als een opsla Woonmagazine gezocht 😄

Wat begon als een opslaghok vol oud hout, groeit beetje bij beetje uit tot een merk met een eigen gezicht.

Dankzij de prachtige beelden van @studiosijs zie ik onszelf ineens weer door andere ogen.

Een écht bedrijf, vol verhalen van hout, herkomst en handen.
Herkomst heeft voor ons altijd betekenis gehad, in hout én verhalen.

Dat we in Heerlen tafels maken van lokaal hergebruikt hout, voelt steeds meer als iets om supertrots op te zijn.

Deze fotoshoot was geweldig leuk dankzij:
@djierdjies stand-by support, @hetbloemenhof dat altijd de beste bloemen-ideeën heeft, mega fijne klanten die hun tafel wilden uitlenen als fotomodel @koenbutink @kimberleybutink @suuz_fibre_art, @ivohermans die het gewoon prima vindt dat ik ons huis ombouw tot studio 😀

👉 Wat denk jij: hoort dit thuis in een woonmagazine? 😊
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊 Me Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊

Meestal kennen mensen ons van de eettafels.
Maar we maken ook salontafels, picknicktafels, vergadertafels, en soms… een tafel voor de allerkleinsten.

Een kleine tafel voor in de woonkamer waar geknutseld, gespeeld en getekend kan worden.
Een eigen plek voor kinderen. Stevig genoeg om op te bouwen, te kleuren en te spelen.

En tegelijk mooi genoeg om gewoon te laten staan.
Ook deze is gemaakt van hetzelfde gerecycled hout met een verhaal.

Met vandaag een nieuwe tekening van Fien erbij.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Stuur ons gerust een bericht.

📷 @studiosijs 

#houtmeteenverhaal 
#hergebruikhout
#circulairontwerp
#maatwerkmeubel
#gemaaktinheerlen
Ook je eigen hout is welkom! Omdat we inmiddels Ook je eigen hout is welkom! 

Omdat we inmiddels veel mooi en betekenisvol hout in onze opslag hebben zou je bijna vergeten dat we ook jouw eigen hout kunnen verwerken 🙂

De oude tafel van je ouders of grootouders, of gewoon een mooie plank die al jaren op zolder staat. 

Heb je hout met betekenis en ben je benieuwd wat mogelijk is, loop gerust een keer bij ons binnen of DM je idee! 

#houtmeteenverhaal #vanoudnaarnieuw #hergebruikthout #circulairmeubel #gemaaktinlimburg #dierbaarhout @studiosijs
Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een productietijd van ongeveer 8 weken.

Maar deze tafel staat er al, hij is al klaar. En dat heeft voordelen 😃 Je ziet precies wat je krijgt. Geen onzekerheid over kleur, vorm of uitstraling.

Dus geen risico en niet wachten.

De tafel is gemaakt van prachtig bronsgroen eikenhout uit Limburgse kerkbanken en heeft een rustige, eigentijdse uitstraling die in veel interieurs past.

Afmetingen
2250 mm lang 
920 mm breed 
750 mm hoog
Prijs: €2950, gratis thuis bezorgd

Direct leverbaar en te bezichtigen in ons atelier. 

Nieuwsgierig? Stuur ons gerust een bericht voor meer informatie of een afspraak.

( 📷 @studiosijs )

#eettafel #uniekemeubels #duurzaamdesign #hergebruiktmateriaal #circulairondernemen #womanmade #woodworking
Woonmagazine gezocht 😄 Wat begon als een opsla Woonmagazine gezocht 😄

Wat begon als een opslaghok vol oud hout, groeit beetje bij beetje uit tot een merk met een eigen gezicht.

Dankzij de prachtige beelden van @studiosijs zie ik onszelf ineens weer door andere ogen.

Een écht bedrijf, vol verhalen van hout, herkomst en handen.
Herkomst heeft voor ons altijd betekenis gehad, in hout én verhalen.

Dat we in Heerlen tafels maken van lokaal hergebruikt hout, voelt steeds meer als iets om supertrots op te zijn.

Deze fotoshoot was geweldig leuk dankzij:
@djierdjies stand-by support, @hetbloemenhof dat altijd de beste bloemen-ideeën heeft, mega fijne klanten die hun tafel wilden uitlenen als fotomodel @koenbutink @kimberleybutink @suuz_fibre_art, @ivohermans die het gewoon prima vindt dat ik ons huis ombouw tot studio 😀

👉 Wat denk jij: hoort dit thuis in een woonmagazine? 😊
Bernardinushout, ook als salontafel De belangstel Bernardinushout, ook als salontafel

De belangstelling voor eettafels van Bernardinushout was overweldigend... 

Veel mensen herkenden het hout, of wilden graag een stukje erfgoed in huis halen, maar hadden geen nieuwe eettafel nodig.

Daarom zijn we gaan experimenteren met salontafels en bijzettafels.
Van hetzelfde karaktervolle eiken, afkomstig uit de kapel van het Bernardinuscollege.

Rond, ovaal, organisch, klein of juist royaal, elk ontwerp is mogelijk!
Uniek, duurzaam en met een verhaal.

Wil jij voor Kerst nog een salontafel of bijzettafel van Bernardinushout?
Stuur gerust een bericht voor meer informatie of een vrijblijvend ontwerpvoorstel. 💚
7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud 7 jaar geleden begon ik met het verzamelen van oud hout dat dreigde de container in te gaan 💪🏻

Bijna 5 jaar geleden schreef ik me in bij de KVK omdat er genoeg mensen waren die wel een meubel van oud hout wilden kopen 🤑

Op Instagram heb ik de leukste volgers, het zijn er zelfs bijna 1000. En 1000 lijkt me leuk, gewoon voor mijn ego 😁😎

Helpt het als ik een salontafeltje weggeef?! 

Hoe win je ‘m? Tag gewoon wat mensen in de hoop dat ze ook echt Van Goedhout gaan volgen of deel het bericht of zoiets. Zijn het er volgende week 1000, is er een winnaar.

Ik kies gewoon de beste of leukste reden waarom jij dit tafeltje t.w.v. 975,- nodig hebt 😃 mag ook in DM
Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen me Normaal gesproken deel ik onze werkwijze alleen met klanten die een tafel laten maken. Maar op 20 maart ben ik een open boek.

Tijdens de Week van de Circulaire Economie open ik voor één keer ons atelier voor iedereen die nieuwsgierig is naar ons werk.

Kom kijken in ons atelier, stel je vragen en ontdek hoe wij van afgedankt massief hout nieuwe maatwerktafels maken.

Hoe komen we aan ons hout?
Hoe selecteren en bewaren we het?
Hoe maak je van oud materiaal een sterk en economisch product?
En hoe bouw je als kleine onderneming een circulair bedrijf?

Ben je geïnteresseerd in hergebruik, circulair ondernemen of gewoon benieuwd hoe ons atelier eruitziet? Dan ben je van harte welkom.

Ervaar de praktijk: maatwerktafels uit hergebruikt massief hout

📍 Carbon6, Kloosterweg 1, Heerlen
🗓 20 maart 2026
🕛 12:00
⏱ duur ± 1,5 uur
🎟 gratis deelname

Wat kun je verwachten:
• Binnenkijken in ons atelier en houtdepot
• Uitleg over ons ontwerp- en maakproces
• Inzicht in hoe wij circulair ondernemen
• Ruimte voor vragen en gesprek

Aanmelden kan via info@vangoedhout.nl

Extra: Van Goedhout bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Stadswerkplaats. Op verzoek kun je daar ook een kijkje nemen.

#WeekvandeCirculaireEconomie
#CirculaireEconomie
#Hergebruik
#CirculairOndernemen
#Heerlen
Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊 Me Soms moet ik mensen ergens even op wijzen 😊

Meestal kennen mensen ons van de eettafels.
Maar we maken ook salontafels, picknicktafels, vergadertafels, en soms… een tafel voor de allerkleinsten.

Een kleine tafel voor in de woonkamer waar geknutseld, gespeeld en getekend kan worden.
Een eigen plek voor kinderen. Stevig genoeg om op te bouwen, te kleuren en te spelen.

En tegelijk mooi genoeg om gewoon te laten staan.
Ook deze is gemaakt van hetzelfde gerecycled hout met een verhaal.

Met vandaag een nieuwe tekening van Fien erbij.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Stuur ons gerust een bericht.

📷 @studiosijs 

#houtmeteenverhaal 
#hergebruikhout
#circulairontwerp
#maatwerkmeubel
#gemaaktinheerlen
Ook je eigen hout is welkom! Omdat we inmiddels Ook je eigen hout is welkom! 

Omdat we inmiddels veel mooi en betekenisvol hout in onze opslag hebben zou je bijna vergeten dat we ook jouw eigen hout kunnen verwerken 🙂

De oude tafel van je ouders of grootouders, of gewoon een mooie plank die al jaren op zolder staat. 

Heb je hout met betekenis en ben je benieuwd wat mogelijk is, loop gerust een keer bij ons binnen of DM je idee! 

#houtmeteenverhaal #vanoudnaarnieuw #hergebruikthout #circulairmeubel #gemaaktinlimburg #dierbaarhout @studiosijs
Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een Normaal maken wij tafels volledig op maat, met een productietijd van ongeveer 8 weken.

Maar deze tafel staat er al, hij is al klaar. En dat heeft voordelen 😃 Je ziet precies wat je krijgt. Geen onzekerheid over kleur, vorm of uitstraling.

Dus geen risico en niet wachten.

De tafel is gemaakt van prachtig bronsgroen eikenhout uit Limburgse kerkbanken en heeft een rustige, eigentijdse uitstraling die in veel interieurs past.

Afmetingen
2250 mm lang 
920 mm breed 
750 mm hoog
Prijs: €2950, gratis thuis bezorgd

Direct leverbaar en te bezichtigen in ons atelier. 

Nieuwsgierig? Stuur ons gerust een bericht voor meer informatie of een afspraak.

( 📷 @studiosijs )

#eettafel #uniekemeubels #duurzaamdesign #hergebruiktmateriaal #circulairondernemen #womanmade #woodworking
Woonmagazine gezocht 😄 Wat begon als een opsla Woonmagazine gezocht 😄

Wat begon als een opslaghok vol oud hout, groeit beetje bij beetje uit tot een merk met een eigen gezicht.

Dankzij de prachtige beelden van @studiosijs zie ik onszelf ineens weer door andere ogen.

Een écht bedrijf, vol verhalen van hout, herkomst en handen.
Herkomst heeft voor ons altijd betekenis gehad, in hout én verhalen.

Dat we in Heerlen tafels maken van lokaal hergebruikt hout, voelt steeds meer als iets om supertrots op te zijn.

Deze fotoshoot was geweldig leuk dankzij:
@djierdjies stand-by support, @hetbloemenhof dat altijd de beste bloemen-ideeën heeft, mega fijne klanten die hun tafel wilden uitlenen als fotomodel @koenbutink @kimberleybutink @suuz_fibre_art, @ivohermans die het gewoon prima vindt dat ik ons huis ombouw tot studio 😀

👉 Wat denk jij: hoort dit thuis in een woonmagazine? 😊
Bernardinushout, ook als salontafel De belangstel Bernardinushout, ook als salontafel

De belangstelling voor eettafels van Bernardinushout was overweldigend... 

Veel mensen herkenden het hout, of wilden graag een stukje erfgoed in huis halen, maar hadden geen nieuwe eettafel nodig.

Daarom zijn we gaan experimenteren met salontafels en bijzettafels.
Van hetzelfde karaktervolle eiken, afkomstig uit de kapel van het Bernardinuscollege.

Rond, ovaal, organisch, klein of juist royaal, elk ontwerp is mogelijk!
Uniek, duurzaam en met een verhaal.

Wil jij voor Kerst nog een salontafel of bijzettafel van Bernardinushout?
Stuur gerust een bericht voor meer informatie of een vrijblijvend ontwerpvoorstel. 💚
🪵 Bernardinushout, een tweede leven Een tijd g 🪵 Bernardinushout, een tweede leven

Een tijd geleden mochten we een deel van de kerkbanken uit de kapel van het @bernardinus.college in Heerlen in bewaring nemen.

We hebben ze plank voor plank gedemonteerd en met zorg opgeslagen in ons depot. Massief eiken van prachtige kwaliteit, karaktervol en doordrenkt van geschiedenis. Inmiddels hebben we er meerdere eettafels op maat van gemaakt. Tafels met geschiedenis, gemaakt van hout uit de kapel waar generaties Bernardijnen hun schooltijd doorbrachten.

Er ligt nog hout voor ongeveer zeven tafels (afhankelijk van formaat en ontwerp). Daarna is dit bijzondere materiaal op, en blijft alleen het verhaal over.

👉 Welke oud-Bernardijn moet dit weten?

Wil je deze kerst aanschuiven aan een tafel gemaakt van Bernardinushout? Neem gerust contact op voor meer informatie of een vrijblijvend ontwerpvoorstel.

#Bernardinuscollege #Heerlen #Bernardinus #circulair #duurzaaminterieur #vangoedhout #eikenhout #maatwerk

Bezoekadres

op afspraak
Carbon 6
Kloosterweg 1
6412 CN Heerlen 

Contact

Annet Hermans – Butink
06 27 09 29 56
info@vangoedhout.nl
www.vangoedhout.nl

Gegevens

kvk: 83225277
btw: NL003793601B15
rek: NL50 ASNB 8821 0999 46

Nieuws